Tomáš Baťa ve vzpomínkách našich prodavačů - Jan Knap
Žádné hodnocení. Kód: P380778 Produktové číslo: 9788090589681
Prodavačem firmy Baťa se mohl stát pouze ten, kdo oplýval nejen obchodními dovednostmi, ale zejména znalostí psychologie a etiky. Prodavač měl být osobním přítelem každého zákazníka. Možnost stát se prodavačem firmy Baťa byla vnímána jako společenská prestiž. Povolání prodavače bylo náročné a přinášelo různé životní situace, které byly vždy umocněny, byl-li přítomen šéf.
Mnohé vzpomínky se shodují v tom, že Tomáš Baťa nebyl pro své prodavače pouze autoritou, ale v prvé řadě vzorem. Vzorem člověka, kterého vystihovala přímost a otevřenost. Tyto vzpomínky jsou úsměvné a vtipné, ukazují situace, ve kterých se zračí Baťův charakter i jeho podnikatelské a lidské vlastnosti.
Tomáš Baťa zastával názor, že zákazník si za své peníze zaslouží víc, než jen kvalitní zboží a službu, že si zaslouží zážitek. Prodavače vedl tak, aby byli schopni zákazníkovi zážitek dopřát, sám jim byl vzorem a řídil se heslem: "Náš zákazník - náš pán."
Kniha je vhodná pro každého, kdo má zájem poznat povahu Tomáše Bati a jeho vliv na prodavače, jeho zásady, které uplatňoval při prodeji obuvi. Osobní vzpomínky prodavačů jsou čtivé, krátké a výstižné. Skrze osobní vzpomínky prodavačů má tak čtenář možnost představit si, jak probíhal prodej a služba na baťovských prodejnách.
Kniha je vhodná i pro čtenáře, kteří se s odkazem Baťa nikdy nesetkali a hledají jen inspirativní a lehké baťovské čtení.
Autor | Jan Knap | |
Nakladatel | Edice Baťa | |
Rok vydání | 2022 | |
Počet stran | 80 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
ISBN | 978-80-905896-8-1 | |
Rozměry | 20,6 x 14,7 x 0,9 cm | |
Váha | 0.1360000 |