Strategie sociálních médií - Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků - Julie Atherton
Žádné hodnocení. Kód: P378828 Produktové číslo: 9788075087157
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.
Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.
Důraz je kladen především na tyto oblasti:
- identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
- oboustranné zapojení komunity,
- řízení pověsti firmy,
- přítomnost na těch správných kanálech,
- využití influencerů k podnícení aktivity.
Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.
Autor | Julie Atherton | |
Nakladatel | Lingea | |
Rok vydání | 2022 | |
Počet stran | 272 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 23,5 x 15,8 x 1,5 cm | |
ISBN | 978-80-7508-715-7 | |
Váha | 0.4360000 |