Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Strategie sociálních médií - Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků - Julie Atherton


Žádné hodnocení. Kód: P378828 Produktové číslo: 9788075087157
Kniha, Lingea, 2022, Julie Atherton
Dostupnost: externí sklad 28 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 590 Kč
Ušetříte: 59 Kč
Zlevněno z 590 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 531 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Strategie sociálních médií - Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků - Julie Atherton

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.

Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.

Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.

Důraz je kladen především na tyto oblasti:

  • identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
  • oboustranné zapojení komunity,
  • řízení pověsti firmy,
  • přítomnost na těch správných kanálech,
  • využití influencerů k podnícení aktivity.

Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.

Specifikace
Autor Julie Atherton
Nakladatel Lingea
Rok vydání 2022
Počet stran 272
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 23,5 x 15,8 x 1,5 cm
ISBN 978-80-7508-715-7
Váha 0.4360000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.