Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Zákony, předpisy, normy / Všeobecné a ostatní

Spotřebitel - Jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem


Žádné hodnocení. Kód: P139761 Produktové číslo: 9788073573997
Kniha, Wolters Kluwer, 2013,
Dostupnost: externí sklad 5 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 205 Kč
Ušetříte: 21 Kč
Zlevněno z 205 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 184 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Spotřebitel - Jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem

Praktický sešit, který by měl spotřebitelům sloužit jako „první pomoc" při řešení jejich problémů. Obsahuje všechny potřebné základní informace v přehledné a srozumitelné podobě.

Seznámí čtenáře s postavením spotřebitele při nákupu zboží a sjednávání služeb, přináší užitečné informace o tom, jak postupovat a chovat se v soudním řízení, a poradí, jak se zachovat při případné exekuci. Zohledňuje již i úpravu v novém občanském zákoníku.

Publikace obsahuje:

tipy, upozornění a praktické příklady,
vzory smluv a podání,
seznam nejdůležitějších právních předpisů.

Specifikace
Nakladatel Wolters Kluwer
Rok vydání 2013
Počet stran 56
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 29,7 x 21 x 0,3 cm
ISBN 978-80-7357-399-7
Váha 0.1550000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.