Zboží 78 / 594
Spotřebitel - Jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem
Žádné hodnocení. Kód: P139761 Produktové číslo: 9788073573997
Kniha, Wolters Kluwer, 2013,
Dostupnost: externí sklad 5 ks
Spotřebitel - Jak být úspěšný v reklamačním řízení a bránit svá práva před soudem
Praktický sešit, který by měl spotřebitelům sloužit jako „první pomoc" při řešení jejich problémů. Obsahuje všechny potřebné základní informace v přehledné a srozumitelné podobě.
Seznámí čtenáře s postavením spotřebitele při nákupu zboží a sjednávání služeb, přináší užitečné informace o tom, jak postupovat a chovat se v soudním řízení, a poradí, jak se zachovat při případné exekuci. Zohledňuje již i úpravu v novém občanském zákoníku.
Publikace obsahuje:
tipy, upozornění a praktické příklady,
vzory smluv a podání,
seznam nejdůležitějších právních předpisů.
Specifikace
Nakladatel | Wolters Kluwer | |
Rok vydání | 2013 | |
Počet stran | 56 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 29,7 x 21 x 0,3 cm | |
ISBN | 978-80-7357-399-7 | |
Váha | 0.1550000 |
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 78 / 594