Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Zákony, předpisy, normy / Všeobecné a ostatní

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž - a/ nebo narušení dobré pověsti - Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček


Žádné hodnocení. Kód: P358681 Produktové číslo: 9788075980762
Kniha, Wolters Kluwer, 2021, Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček
Dostupnost: externí sklad 27 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 535 Kč
Ušetříte: 54 Kč
Zlevněno z 535 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 481 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž - a/ nebo narušení dobré pověsti - Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček

Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací.

V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.

Specifikace
Autor Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček
Nakladatel Wolters Kluwer
Rok vydání 2021
Počet stran 172
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-7598-076-2
Rozměry 23,4 x 15,6 x 1,2 cm
Váha 0.2670000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.