Domů / Knihy / Populárně naučná pro dospělé / Kariéra / Podnikání, obchod

Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby - Petra Jílková


Žádné hodnocení. Kód: P457286 Produktové číslo: 9788027153640
Kniha, GRADA, 2024, Petra Jílková
Dostupnost: externí sklad 21 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 399 Kč
Ušetříte: 40 Kč
Zlevněno z 399 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 359 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby - Petra Jílková

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.

Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.

Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.

Specifikace
Autor Petra Jílková
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2024
Počet stran 280
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 24,5 x 17 x 1,8 cm
ISBN 978-80-271-5364-0
Váha 0.4780000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.