Domů / Knihy / Populárně naučná pro dospělé / Kariéra / Psychologie, komunikace

Psychologie reklamy - 5. , rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová


Žádné hodnocení. Kód: P414858 Produktové číslo: 9788027136544
Kniha, GRADA, 2023, Jitka Vysekalová
Dostupnost: externí sklad 41 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 549 Kč
Ušetříte: 55 Kč
Zlevněno z 549 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 494 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Psychologie reklamy - 5. , rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová
  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?

Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Specifikace
Autor Jitka Vysekalová
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2023
Počet stran 360
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-271-3654-4
Rozměry 25 x 17,6 x 2,2 cm
Váha 0.7980000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.