Psychologie reklamy - 5. , rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová
Žádné hodnocení. Kód: P414858 Produktové číslo: 9788027136544
- Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
- Co se mu líbí a co naopak odmítá?
- Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
- Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Autor | Jitka Vysekalová | |
Nakladatel | GRADA | |
Rok vydání | 2023 | |
Počet stran | 360 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá | |
ISBN | 978-80-271-3654-4 | |
Rozměry | 25 x 17,6 x 2,2 cm | |
Váha | 0.7980000 |