Zboží 47 / 67
Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Markéta Selucká; Svatava Veverková
Žádné hodnocení. Kód: P285794 Produktové číslo: 9788075022936
Kniha, Leges, 2018, Markéta Selucká; Svatava Veverková
Dostupnost: externí sklad 1 ks
Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Markéta Selucká; Svatava VeverkováZpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme.
Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ).
Publikace je tedy určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, a jejich právním zástupcům.
Specifikace
Autor | Markéta Selucká; Svatava Veverková | |
Nakladatel | Leges | |
Rok vydání | 2018 | |
Počet stran | 184 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 20,5 x 14,6 x 1 cm | |
ISBN | 978-80-7502-293-6 | |
Váha | 0.2390000 |
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 47 / 67