Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Zákony, předpisy, normy / Předpisy pro podnikání

Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Markéta Selucká; Svatava Veverková


Žádné hodnocení. Kód: P285794 Produktové číslo: 9788075022936
Kniha, Leges, 2018, Markéta Selucká; Svatava Veverková
Dostupnost: externí sklad 1 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 350 Kč
Ušetříte: 35 Kč
Zlevněno z 350 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 315 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Markéta Selucká; Svatava VeverkováZpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme. Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ). Publikace je tedy určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, a jejich právním zástupcům.
Specifikace
Autor Markéta Selucká; Svatava Veverková
Nakladatel Leges
Rok vydání 2018
Počet stran 184
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 20,5 x 14,6 x 1 cm
ISBN 978-80-7502-293-6
Váha 0.2390000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.