Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty - Ryan Holiday
Žádné hodnocení. Kód: P405927 Produktové číslo: 9788090798786
Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:
- Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?
- Jak definovat svou značku?
- Jak nový produkt propagovat?
- A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?
Nadčasový, evergreen, kultovní…
Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká.
Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch. Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce.
Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch.
Autor | Ryan Holiday | |
Nakladatel | Audiolibrix | |
Rok vydání | 2023 | |
Počet stran | 228 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá | |
ISBN | 978-80-907987-8-6 | |
Rozměry | 21,8 x 15 x 2 cm | |
Váha | 0.4280000 |