Moderní retail marketing - Hana Volfová; Eva Jaderná
Žádné hodnocení. Kód: P369623 Produktové číslo: 9788027113842
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Autor | Hana Volfová; Eva Jaderná | |
Nakladatel | GRADA | |
Rok vydání | 2021 | |
Počet stran | 240 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá | |
ISBN | 978-80-271-1384-2 | |
Rozměry | 24,7 x 17,6 x 2,1 cm | |
Váha | 0.5480000 |