Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Středoškolská výuka / Jiné předměty

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Marek Moudrý


Žádné hodnocení. Kód: P280138 Produktové číslo: 9788074023613
Kniha, Computer Media, 2018, Marek Moudrý
Dostupnost: externí sklad 4 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 380 Kč
Ušetříte: 38 Kč
Zlevněno z 380 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 342 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Specifikace
Autor Marek Moudrý
Nakladatel Computer Media
Rok vydání 2018
Počet stran 112
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 30 x 21,5 x 1,5 cm
ISBN 978-80-7402-361-3
Váha 0.6325000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.