Domů / Knihy / Populárně naučná pro dospělé / Kariéra / Všeobecné a ostatní

Jak najít práci v 21. století - Strategie a tipy pro úspěšné hledání zaměstnání - Jan Tegze


Žádné hodnocení. Kód: P452511 Produktové číslo: 9788027150953
Kniha, GRADA, 2024, Jan Tegze
Dostupnost: skladem 1 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 399 Kč
Ušetříte: 40 Kč
Zlevněno z 399 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 359 Kč , plus doprava
 
Jak najít práci v 21. století - Strategie a tipy pro úspěšné hledání zaměstnání - Jan Tegze
  • Co prozradí zkušenému recruiterovi váš životopis a jak zvýšit své šance?
  • Je vám přes padesát? Jaké informace do životopisu uvést, abyste zdůraznili své zkušenosti, a přitom neupozorňovali na svůj věk?
  • Jak najít nové zaměstnání po škole nebo pokud se vám delší dobu nedaří najít vysněnou práci?
  • Jak si správně říct o zpětnou vazbu po pohovoru?
  • Jak oslovit manažery a recruitery napřímo?

Na tyto a další otázky vám odpoví autor publikace – úspěšný recruiter, který má přes dvacet let zkušeností s vyhledáváním talentů a vedl pohovory s více než 10 000 kandidáty. Nahlédněte do zákulisí jeho oboru a získejte výhodu při výběrových řízeních před ostatními kandidáty.

Kniha je souhrnnou příručkou, která vám pomůže zdokonalit své dovednosti při hledání zaměstnání v dnešní rychle se měnící pracovní sféře jak v ČR, tak v zahraničí. Díky poznatkům z publikace začnete využívat moderní nástroje a strategie pro efektivní hledání práce. Naučíte se například vytvořit poutavý LinkedIn profil, efektivní životopis i průvodní dopis, využít naplno sílu sociálních sítí a budete se umět dokonale připravit na výběrové řízení. Dokážete mnohem lépe prezentovat své kvality a znalosti potenciálním zaměstnavatelům, a tím násobně zvýšíte šance na získání vysněné práce.

Specifikace
Autor Jan Tegze
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2024
Počet stran 336
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 24 x 17 x 2 cm
ISBN 978-80-271-5095-3
Váha 0.5680000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.