Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Média, žurnalistika, komunikace

Jak na média


Žádné hodnocení. Kód: P121318 Produktové číslo: 9788074020711
Kniha, Computer Media, 2011,
Dostupnost: externí sklad 6 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 220 Kč
Ušetříte: 22 Kč
Zlevněno z 220 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 198 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Jak na médiaAť chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

Specifikace
Nakladatel Computer Media
Rok vydání 2011
Počet stran 116
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 23 x 17 x 1 cm
ISBN 978-80-7402-071-1
Váha 0.2280000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.