Zboží 1 / 25
Jak na média
Žádné hodnocení. Kód: P121318 Produktové číslo: 9788074020711
Kniha, Computer Media, 2011,
Dostupnost: externí sklad 6 ks
Jak na médiaAť chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.
Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
Specifikace
Nakladatel | Computer Media | |
Rok vydání | 2011 | |
Počet stran | 116 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 23 x 17 x 1 cm | |
ISBN | 978-80-7402-071-1 | |
Váha | 0.2280000 |
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 1 / 25